Návod k obsluze

Potěší vás
  • vyšší kvalita než v hypermarketu
  • max. konstrukční rychlost 130 km/h
  • u některých typů i 140 km/h
  • praktická úchytná oka
  • opěrné kolečko u většiny typů
  • voděodolná protiskluzová podlaha
  • osobní odběry - vozík si můžete prohlédnout a poradit se
Převzetí přívěsu
  • platba v hotovosti nebo již uhrazeno převodem
  • převezmete fakturu a převozní značku
  • povinnné ručení - poradíme, kde vyřídít - přes internet nebo osobně
  • s vlekem můžete odjet
  • přívěsný vozík přihlásíte na svém registru motorových vozidel, kde vystaví velký technický průkaz a SPZ

přípojný vozík, přívěs, tažný vozík, dopravník, přídavný vozík, návěs, dopravní souprava

DONY 235 ( 235 x 130 cm ) + plachta 80 cm, svařovaný vozík s plachtou

Přívěsy řady DONY vynikají extrémní odolností a jsou stvořeny pro těžkou práci. TYTO PŘÍVĚSY SNESOU VELKÉ ZATÍŽENÍ, mají silný rám ze svařovaných profilů, díky čemuž mají vysokou tuhost a trvanlivost konstrukce. Celek je žárově pozinkován, což zaručuje téměř celoživotní ochranu proti korozi. Tloušťka zinkového povlaku je 200 mikrometrů. Jsou osazeny nápravami KNOTT PREMIUM.
Dostupnost5. června
Běžná cena36 039 Kč
Cena / 1 ks s DPH34 238 Kč
Bez DPH (21%)28 295,87 Kč
shopping_cartkoupit
Katalogové čísloDONY3-235
Značkaprivesyskladem.cz
essox kalkulačka splátek
  • AKČNÍ NABÍDKA -5%

  • SLEVA je promítnuta do ceny
  • Opěrné kolečko k přívěsu zdarma.

  • Doprava přívěsu až domů za 1900 Kč bez DPH
  • do 150 km z Rosic u Chrudimi, nad individuální domluva.
  • Vlastní plánovaná doprava - nejpozději do 2 týdnů u vás
    Kontaktujte nás: 466 766 193

Přívěsy řady DONY jsou vyrobeny a montovány v České republice, to zaručuje rychlou dostupnost náhradních dílů i příslušenství. Tento model je svařený klasickou zámečnickou technologii z oceli o síle 2,5 mm a je vyztužen uzavřeným profilem. Ošetřen žárovým zinkováním. Vlek má páteřní výztuhu, která vede podél celého vleku od tažného zařízení až k zadnímu čelu.Tato konstrukce jako celek dělá opravdu maximálně možný pevný rám a je jeden z nejpevnějších vleků v této cenové kategorii. Nosný páteřní profil je také z uzavřeného profilu, což je unikát v této cenové kategorii. Boční rám má výšku 9 cm. Konstrukce přívěsu je tedy pevná, vždy celo svařená, bez šroubovaných a nýtovaných spojů a žárově zinkovaná. Přívěsy DONY jsou konstruované tak, aby jejich životnost byla na dlouhé roky. Je kladen opravdu velký důraz na konstrukční pevnost a funkčnost vleku. Standardní šířka u všech vleků je 130 cm uvnitř ložné plochy to z důvodu širšího využití.

Dále musíme vyzdvihnout i ostatní komponenty jako je náprava, kde se používá pouze KNOTT PREMIUM (což je nejvyšší řada a poznáte ji podle kovaných těhlic), panty nebo uzávěry bočnic jsou pevnostní a značkové. Rám s plachtou je je pevný, zinkovaný a sešroubovaný s mnoha výztuhami. Plachta s gramáží 650 g/m2 a zadní otevíracím čelem jištěným páskami. Vše se používá pouze s vysokou nosností a trvanlivostí.
K přívěsu dostanete při koupi čistopis velkého technického průkazu, tedy registrace je na počkání a bez jakéhokoli problému.

Specifikace

Brzděný NE
Celková hmotnost (kg) 750
Délka ložné plochy (mm) 2350
Pneumatiky 155/70 R13
Počet náprav 1
Provozní hmotnost (kg) 176
Šířka ložné plochy (mm) 1300
Umístění kol Vedle ložné plochy
Výška bočnic (mm) 340


STANDARDNÍ VYBAVENÍ

  • tažná spojka 750 kg
  • rám celo svařovaný, žárově zinkovaný
  • opěrné kolečko
  • oj ve tvaru V,
  • konstrukce s plachtou 115 cm od podlahy
  • podlaha z protiskluzové a voděodolné překližky 9mm
  • bočnice profilované ze zinkované oceli, 340 mm
  • zadní a přední čelo otevírací a odnímatelné
  • 2 x náprava KNOTT PREMIUM 750 kg, nebrzděná
  • napínací prvky pro uchycení plachty
  • plastové blatníky
  • možnost vytvoření plata, bočnice lze sundat do 1min
  • Maximální povolená rychlost 130 Km/h

PŘÍDAVNÉ VYBAVENÍ

  • Kotvící oka
  • Zesílená podlaha 12,5 mm - 1 990 Kč s DPH
  • Krycí plachta
  • Vysoká plachta s konstrukcí 115 cm od podlahy
  • Vysoká plachta s konstrukcí 145 cm od podlahy
  • Nástavbové bočnice 350 mm
  • Nástavba síťová 50 cm
  • Nástavba síťová 100 cm
  • 13 pinová el. instalace
  • Pneu 165/70 1780,- (890,- za kus)
  • Rezervní kolo
  • Zesílená nápravu 1050 Kg - 4 500 Kč s DPH
  • Zakládací klíny

DALŠÍ INFORMACE

  • Homologace
  • 2 roky záruka

Jaká je nosnost tohoto přívěsného vozíku?

Nosnost přívěsného vozíku je klíčovým parametrem pro bezpečné přepravování nákladu. Tento model má maximální nosnost 750 kg, což je ideální pro přepravu středně těžkých nákladů. Nosnost je ovlivněna konstrukcí vozíku a použitými materiály, jako je svařovaná ocelová konstrukce, která zajišťuje pevnost a stabilitu.

Jaké jsou rozměry ložné plochy a jak ovlivňují využití vozíku?

Ložná plocha tohoto vozíku má rozměry 235 x 130 cm, což poskytuje dostatek prostoru pro přepravu různorodého nákladu. Tyto rozměry umožňují přepravu objemnějších předmětů, jako jsou stavební materiály nebo zahradní technika. Velikost ložné plochy je důležitá pro efektivní využití prostoru a optimalizaci přepravních kapacit.

Jaké výhody přináší plachta s výškou 80 cm?

Plachta s výškou 80 cm poskytuje ochranu přepravovaného nákladu před nepříznivými povětrnostními podmínkami, jako je déšť nebo sníh. Tato výška je dostatečná pro zakrytí většiny běžných nákladů, což zajišťuje jejich bezpečnost a ochranu. Plachta je vyrobena z odolného materiálu, který je navržen tak, aby vydržel dlouhodobé používání.

Jaký typ brzdového systému je použit a jaké jsou jeho výhody?

Tento přívěsný vozík je vybaven nebrzděným systémem, což znamená, že je vhodný pro lehčí náklady a kratší vzdálenosti. Výhodou nebrzděného systému je nižší hmotnost vozíku a jednodušší údržba. Tento typ systému je ideální pro uživatele, kteří nepotřebují přepravovat těžké náklady pravidelně.

Jaké jsou možnosti připojení vozíku k tažnému vozidlu?

Přívěsný vozík je vybaven standardním tažným zařízením, které je kompatibilní s většinou osobních a lehkých užitkových vozidel. Správné připojení je klíčové pro bezpečnou jízdu a stabilitu vozíku během přepravy. Uživatelé by měli pravidelně kontrolovat stav tažného zařízení a zajišťovat jeho správnou funkčnost.