Servisní centrum

Návod k obsluze


Potěší vás
  • vysoká kvalita vozíků
  • max. konstrukční rychlost 130 km/h
  • u některých typů i 140 km/h
  • praktická úchytná oka
  • opěrné kolečko u většiny typů
  • voděodolná protiskluzová podlaha
  • osobní odběry - vozík si můžete prohlédnout a poradit se
Převzetí přívěsu
  • platba v hotovosti nebo již uhrazeno převodem
  • převezmete fakturu a převozní značku
  • povinnné ručení - poradíme, kde vyřídít - přes internet nebo osobně
  • s vlekem můžete odjet
  • přívěsný vozík přihlásíte na svém registru motorových vozidel, kde vystaví velký technický průkaz a SPZ

přípojný vozík, přívěs, tažný vozík, dopravník, přídavný vozík, návěs, dopravní souprava

ECO 2312 (230 x 125 cm) přívěsný vozík + 80cm plachta

Přívěsy řady ECO jsou vhodné pro méně náročné uživatele, i když každodenní používání pro ně není problém.
Dostupnostna cestězboží máme objednané,
cenu upřesníme při naskladnění
Cena / 1 ks s DPH24 900 Kč
Bez DPH (21%)20 578,51 Kč
shopping_cartkoupit
Katalogové čísloECO 2312 + plachta
Značkaprivesyskladem.cz
essox kalkulačka splátek

Specifikace

Brzděný NE
Celková hmotnost (kg) 750
Délka ložné plochy (mm) 2300
Pneumatiky 155/70 R13
Počet náprav 1
Provozní hmotnost (kg) 142
Šířka ložné plochy (mm) 1250
Umístění kol Vedle ložné plochy
Výška bočnic (mm) 300

Přívěsy řady ECO jsou vhodné pro méně náročné uživatele, i když každodenní používání pro ně není problém. Všechny přívěsy jsou osazeny kvalitními nápravami AL-KO nebo KNOTT a mají šroubovaný rám do A. Zádní víko je sklopné a odnímatelné, podlaha je z voděodolné a protiskluzové překližky.

STANDARDNÍ VYBAVENÍ

  • tažná spojka 750 kg
    konstrukce s plachtou 80 cm
  • rám šroubovaný a nýtovaný
  • opěrné kolečko
  • oj ve tvaru V
  • podlaha z protiskluzové a voděodolné překližky
  • bočnice a rám ze zinkované oceli, 300 mm
  • zadní čelo otevírací a odnímatelné
  • 1 náprava AL-KO nebo KNOTT 750 kg, nebrzděná
  • napínací prvky pro uchycení plachty
  • plastové blatníky
  • Maximální povolená rychlost 130 Km/h

PŘÍDAVNÉ VYBAVENÍ

  • zakládací klíny
  • rezervní kolo
  • kotvící oka

DALŠÍ INFORMACE

  • Homologace
  • 2 roky záruka
  • KONSTRUKCE S PLACHTOU JE DODÁVÁNA DEMONTOVANÁ. Lze složit po předchozí domluvě za cenu 500 Kč bez DPH.

Jaká je maximální nosnost tohoto přívěsného vozíku?

Maximální nosnost přívěsného vozíku je 750 kg. Tato hodnota zahrnuje hmotnost nákladu i samotného vozíku. Je důležité nepřekračovat tuto hranici, aby nedošlo k poškození vozíku nebo ohrožení bezpečnosti na silnici. Správné rozložení nákladu také přispívá k bezpečné jízdě.

Jaké jsou rozměry ložné plochy tohoto přívěsného zařízení?

Ložná plocha přívěsného zařízení má rozměry 230 x 125 cm. Tyto rozměry umožňují přepravu objemnějších předmětů, což je ideální pro různé typy nákladů, od stavebního materiálu po zahradní techniku. Při plánování přepravy je důležité zohlednit i výšku plachty, která je 80 cm.

Jaký typ brzdového systému je použit u tohoto přívěsného vozíku?

Tento přívěsný vozík je vybaven nebrzděným systémem. To znamená, že vozík nemá vlastní brzdový systém a spoléhá na brzdný výkon tažného vozidla. Tento typ je vhodný pro lehčí náklady a kratší vzdálenosti, kde není vyžadována dodatečná brzdná síla.

Jaké materiály jsou použity pro konstrukci tohoto přívěsného vozíku?

Konstrukce přívěsného vozíku je vyrobena z pozinkované oceli, což zajišťuje vysokou odolnost proti korozi a dlouhou životnost. Podlaha je z voděodolné překližky, která je odolná vůči vlhkosti a mechanickému poškození, což je ideální pro různé klimatické podmínky.

Je možné tento přívěsný vozík použít pro přepravu zvířat?

Přívěsný vozík není primárně určen pro přepravu zvířat. Je navržen pro přepravu materiálů a předmětů. Pokud je potřeba přepravovat zvířata, je nutné zajistit vhodné úpravy, jako je instalace speciálních klecí nebo boxů, které zajistí bezpečnost a pohodlí zvířat během přepravy.

Jaké jsou možnosti údržby a péče o tento přívěsný vozík?

Pravidelná údržba zahrnuje kontrolu a promazání ložisek kol, kontrolu stavu elektrické instalace a osvětlení, a také pravidelné čištění a kontrolu stavu plachty. Důležité je také pravidelně kontrolovat tlak v pneumatikách a stav spojovacího zařízení, aby byla zajištěna bezpečná a spolehlivá přeprava.